مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تتر چیست؟ (USDT )

تتر چیست؟ (USDT )


تتر یکی از ده ها استیبل کوین ( coin stable) موجود در بازار ارز دیجیتال است که توسط یک کمپانی هونگ کنگی منتشر شده است .قیمت این کوین همواره در راستای قیمت دلار تغییر میکند. و همگان بر این باور هستند که قیمتش معادل یک دلار ایالات متحده امریکا است.

تتر در سال 2014 با نام رییل کوین (Realcoin ) بر روی بلاک چین بیت کوین راه اندازی شد.شرکت (ifinix) مالک همه تشکیلات این کوین است و اولین بار در صرافی (Bitfinix) ارائه شد. بعدها این شرکت نوع دیگری از این استیبل کوین را به نام (USDT Gold) و با پشتوانه طلا به بازار عرضه کرد.

تتر در ابتدا به USTether و سپس به USDT نامگذاری شد. بعدها علاوه بر بلاک چین بیت کوین بر روی بلاک چین های رمز ارزهای دیگری مثل اتریوم، ایاس، ترون، الگوراند، SLP و امگا هم توسعه یافت. برای اینکه اطلاعات جامع تری درباره این رمزارز داشته باشید، پیشنهاد میکنیم مقاله وایت پیپر تتر را مطالعه کنید


بنیانگذاران تتر چه کسانی هستند؟


تتر که اوایل به رییل کوین( Realcoin ) معروف بود در سال 2014 توسط براک پیرس، ریو کولینز و کرگ سلارس خلق شد.

براک کارآفرین معروفی است که مؤسس پروژه های به نامی در زمینه رمزنگاری و صنعت بازی و سرگرمی می باشد. وی در سال 2013 شرکتی به نام Blockchain Capital را تأسیس کرد. که تا سال 2017 بیش از 80 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرد. در سال 2014 ، پیرس مدیر بنیاد بیت کوین شد. سازمانی غیر انتفاعی که برای کمک به بهبود و ارتقا بیت کوین تأسیس شده بود. به علاوه، وی مؤسس شرکت  Block.one کوین ایاس ،یکی از بزرگترین رمزارزهای موجود در بازار است.





جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده