بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رپد توکن(Wrapped Token) چیست؟ مزایا و محدودیتهای رپد توکن

رپد توکن(Wrapped Token) چیست؟ مزایا و محدودیتهای رپد توکن

رپد توکن چیست؟


رپد توکن چه فایده ای دارد؟ خوب، بلاکچین های مختلف قابلیت های مختلفی را ارائه می دهند. آنها نمی توانند با یکدیگر در ارتباط باشند. بلاکچین بیتکوین نمی داند در بلاکچین اتریوم چه اتفاقی می افتد. با این حال، با رپد توکن ها، می توان پل های بیشتری را بین بلاکچین های مختلف ایجاد کرد.

رپد توکن یک نسخه رمزنگاری شده از یک ارز دیجیتال دیگر است. ارزش رپد توکن کاملا به ارزش کوینی که بر اساس آن به وجود آمده وابسته بوده و معمولا در هر زمانی قابلیت بازخرید دارد. بازخرید در مورد رپد توکن ها یعنی می‌توان رپد توکن را به نهاد صادرکننده برگرداند. و توکن اصلی را گرفت. به صورت نرمال رپد توکن، ارزش توکنی را به نمایش میگذارد که به بلاک چین دیگری تعلق نداشته باشد.

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

شما می‌‌توانید رپد توکن را شبیه به یک یک استیبل کوین در نظر بگیرید. که ارزش آن به دارایی دیگری بستگی دارد. معمولا ارزش استیبل کوین‌ها با ارزش یک ارز فیات مانند دلار ارتباط دارند. اما در رابطه رپد توکن، به ارز رمزنگاری شده‌ای وابسته هستند که متعلق به بلاک چین دیگری است. با در نظر گرفتن اینکه شما از قبل می‌دانید که سیستم بلاکچین‌های مختلف از یکدیگر جدا و متفاوت است. و روش مناسبی برای انتقال اطلاعات بین آن‌ها وجود ندارد. رپد توکن به نوعی با فراهم‌سازی انتقال ارزش یک توکن به بلاک چینی دیگر، توانسته در افزایش قابلیت همکاری بلاکچین ها تاثیرگذار باشد.

شاید شما کاربری عادی در حوزه ارزهای دیجیتال هستید. پس نیازی نیست که نگران نحوه ساخت یک رپد توکن و یا تبدیل آن به کوین اصلی باشید. شما می‌توانید رپد توکن‌های مختلف را شبیه به سایر ارزهای رمزنگاری شده در صرافی‌های مختلف از جمله بایننس (Binance)، خرید و فروش کنید.



رپد توکن چیست


رپد توکن، پلی برای بلاک چین ها


بیایید از رمز ارز WBTC که یک رپد توکن است برای توضیح کارکرد این دسته از ارزهای دیجیتال استفاده کنیم. رمز ارز WBTC در حقیقت رپد توکن بیت کوین بوده که با استاندارد ERC20 بر بستر بلاک چین اتریوم ارائه شده است. با استفاده از ارز دیجیتال WBTC در واقع مبادله بیت کوین روی شبکه اتریوم ممکن شده است.


جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده