بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» Reorg در بیت کوین

Reorg در بیت کوین


تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که زنجیره بلاک چین را معکوس کنیم و به عقب برگردیم؟ آیامی توان به بلاکچین بیت کوین حمله کرد و معاملات را معکوس کرد؟ در این مقاله به بررسی مفهوم reorg در بیت کوین می پردازیم:


نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام


مقدمه ای بر Reorg در بیت کوین


بیت کوین ارزشمند است،چون مردم بر این باورند که ارزش دارد. بیت کوین امن است. زیرا ماینرها برای سازماندهی تراکنش ها ، نهایی کردن بلاک ها ، توزیع آن در گره های بیشتر و از بین بردن نقاط ضعف ، انگیزه دارند. این پروژه با انتشار یک وایت پیپر آغاز شد. هرچه تعداد افرادی که از این ایده حمایت می کردند بیشتر می شد ، قدرت ایده بیشتر می شد. بیت کوین به جای اعتماد به هر یک از گروه ها یا افراد ، توسط ماینرهایی اداره می شود که انگیزه آن را دارند تا از شبکه به هر قیمتی محافظت کنند.

توابع هش مانند یک “رأی” در شبکه بیت کوین عمل می کند و ماینرها به آنچه که به نفع بیت کوین باشد رای می دهند. زیرا درآمد آنها به این موضوع بستگی دارد. در صورت بروزرسانی های بحث برانگیز یا تصمیمات دیگر توسعه دهندگان ، اغلب این ماینرها هستند که حرف آخر را می زنند.



سازماندهی مجدد(Reorg) در بایننس


Binance ، یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای رمزنگاری شده ، 7000 BTC را در طی حمله ای در 7 مه 2019 از دست داد و به فکر تجمع ماینرها برای “بازگردانی” هک و بازیابی وجوه بود.


جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده