بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انواع بلاکچین

انواع بلاکچین

اگرمی خواهید در مورد انواع بلاکچین مطالب بیشتری بدانید پس با ما همراه باشید:

شکی نیست که بلاکچین در دهه اخیر بسیار پیشرفت کرده است. این کار با بیت کوین آغاز شد که بلاکچین عمومی را عرضه می کند ( اولین نوع بلاکچین). می توانیم بلاکچین بیت کوین را به عنوان اولین نسل فناوری بلاکچین بنامیم.

در حال حاضر ، ما در نقطه ای هستیم که انواع مختلفی از فناوری بلاکچین وجود دارد . هر یک از آنها اهدافی را دنبال کرده و یک مشکل خاص را حل می کنند.

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام


چرا نیاز به انواع مختلف بلاکچین وجود دارد؟


قبل از اینکه بحث اصلی در مورد انواع بلاکچین را شروع کنیم ، بیایید بررسی کنیم که در وهله اول چرا به آنها نیاز داریم؟وقتی فناوری بلاکچین به دنیا معرفی شد ، یک نوع بلاکچین عمومی مورد استفاده رمز ارزها بود.

درک هدف ساخت آن واقعاً دشوار است ، اما به طور کلی مفهوم فناوری دفتر کل غیرمتمرکز (DLT)را ارائه می دهد.مفهوم DLT نحوه حل مسائل  را تغییر داد. DLT این امکان را به سازمانها می داد تا بدون وابستگی به نهادی متمرکز کار کنند.


فناوری توزیع شده مشکلات وجود نهادمرکزی را برطرف می کند ، اما به خودی خود مشکلات زیادی را در هنگام استفاده از فناوری بلاکچین در سناریوهای مختلف به ارمغان می آورد.

به عنوان مثال ، بیت کوین از یک الگوریتم اجماع ناکارآمد(اثبات کار) استفاده کرد. به گره ها نیاز داشت تا با استفاده از انرژی محاسبات ریاضی را حل کنند.در ابتدا مشکلی نبود ، اما به محض افزایش سختی شبکه ، زمان و انرژی لازم برای حل آن معادلات ریاضی نیز افزایش می یافت.

این ناکارآمدی برای هر سیستمی که نیاز به کارآیی دارد ، مناسب نیست.به عنوان مثال ، بانک ها هر روز تراکنش های زیادی انجام می دهند. بنابراین ، این نوع بلاکچین مناسب بانک  نیست. مشکلات دیگری در رابطه با نسل اول بلاکچین وجود داشت ، از جمله مقیاس پذیری ، عدم خودکار سازی و غیره.


جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده