مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بیت کوین بهترین منبع سرمایه گذاری

بیت کوین بهترین منبع سرمایه گذاری


در این مقاله به مقایسه ارزش ارزهای دیجیتال و دیگر منابع مالی میپدازیم. البته سعی داریم با در اختیار گذاشتن اطلاعات کافی قضاوت را به خودتان بسپاریم. تا شما تصمیم بگیرید که کدام یک از این منابع برای سرمایه گذاری طولانی مدت مناسبترند؟


در ابتدای امر بهتر است بدانید احتمال اینکه در طول 100 سال حدود 90 درصد از پس انداز فیات خودتان را تنها به خاطر تورم از دست بدهید هست.  حتی ممکن است آن سرمایه به خاطر بسیاری مسائل ارزش خودش را روز به روز از دست بدهد. اما هرگز چنین اتفاقی برای بیت کوین های شما نخواهد افتاد.


بیت کوین در حصر سازمانها 


در زمان نگارش این مقاله، سرمایه گذاران سازمانی حدود 3.6 درصد از بیت کوین های موجود را به عنوان سرمایه گذاری طولانی مدت ذخیره کرده اند. طبق داده های موجود، 13 نهاد نزدیک به 600،000 بیت کوین دارند. که ارزش آنها معادل 6.9 میلیارد دلار است. سردمدار این سازمانها، شرکت Microstrategy است. که مالک تقریباً 38.250 بیتکوین میباشد( معادل 450 میلیون دلار). هولدینگ گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital ) با دارایی بالغ بر 16651بیت کوین ( 198 میلیون دلار) ، در جایگاه دوم قرار دارد. سومین شرکت اسکوئر است . که مؤسس آن جک دورسی میباشد. وی هم اکنون مالک 4.709 بیت کوین است.


به علاوه، برخی از کمپانی ها به مشتریان خود برای سرمایه گذاری در بیت کوین کمک میکنند. از این میان میتوان به سرمایه گذاری های Grayscale از طریق صندوق سرمایه گذاری GBTC اشاره کرد .که این وجه حدود 450،000 بیت کوین میباشد. در واقع مقدار واقعی پول نقدی که در خزانه ها نگه داری میشود تریلیون ها دلار آمریکا است.اما با در نظر گرفتن اینکه سرمایه 9 کمپانی در بورس S&P 500 نزدیک به 600 میلیارد است. و اگر تنها 5 درصد از این سرمایه به بیتکوین تبدیل شود، مقدار بیت کوین تحت اختیار شرکتها و سازمانها 5 برابر میشود مسئله جالبتر خواهد شد.در اینجا سؤالی که پیش می آید این است که:


بیت کوین در کجای سبد سرمایه گذاری شرکتها قرار میگیرد؟


محتمل ترین جواب ” سرمایه گذاری جایگزین” است. حال از آنجایی که برقراری تعادل بین سرمایه های قدیمی و جایگزین اصلاً کار ساده ای نیست، احنمالاً تمایل برای خرید این رمزارزها کاهش می یابد.


جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده