بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 3 استراتژی مهم که تریدرها باید بدانند

3 استراتژی مهم که تریدرها باید بدانند



 از نظر تریدر حرفه ای مهم نیست بازار خرسی باشد یا گاوی


تریدر حرفه ای به روند بازار اهمیت نمیدهد. 


در این مقاله به 3 استراتژی که یک تریدر حرفه ای بدون توجه به روند بازار برای به دست آوردن سود بیشتربه کار میگیرد، اشاره خواهیم کرد.

تریدرهای تازه نفس و تازه کار فکر میکنند حرفه ای های این بازار صبح تا شب به مانیتورهایشان زل زده اند تا بتوانند معامله خوبی را انتخاب و سود کنند . اما این حقیقت ندارد.

آنچه تریدرهای حرفه ای را از متوسط متمایز میکند کنترل شبانه روزی بازار نیست، بلکه استفاده از استراتژی های آزمایش شده ایست که باعث میشود حرفه ای ها همیشه روی سود باقی بمانند. در این مقاله ما در مورد چگونگی استفاده معامله گران با تجربه از معاملات انتقالی (futures) آتی ، نرخ بهره (funding rate) و حد ضرر شناور( trailing stop ) بحث خواهیم کرد.

هیچیک از این استراتژیهای ساده نیاز به رباتهای معاملاتی خاص یا سپرده ى قابل توجه ندارند. بدین معنی که یک سرمایه گذار برای تولید سود به سرمایه کلانی نیاز ندارد.



کاربرد استراتژیهای بدون جهت (Non-directional strategies )


بازار کریپتو به بازار پر نوسان معروف است. بیشتر دارایی ها دربازه زمانی 1 تا 24 ساعته ممکن است نوسانی 2 یا 3 رقمی را تجربه کنند.

سرمایه گذاران جذب سودهای هنگفت و درخشان این بازار شده اند. پس دیوانگی محض است که به دنبال سودهای 2 درصدی در ماه باشند. چرا سرمایه گذار درگیر چنین استراتژی “کم سودی “شود؟ اگر این تریدر در ماه 2 درصد سود کند پس سود سالانه او معادل با 27 در صد خواهد بود.


جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده