بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اثبات تحویل در بلاکچین (PoD)

اثبات تحویل در بلاکچین (PoD)


معرفی اثبات تحویل (PoD)


امروزه نیاز مبرم به اثبات تحویل (PoD) در زمینه رسانه ها و محتوای دیجیتال ، به ویژه روش های پرداخت الکترونیک، وجود دارد.

با سهولت و پیشرفت ارتباطات ، هر کسی می تواند یک خالق باشد. ایجاد موسیقی ، فیلم ، وبلاگ ، کتاب الکترونیکی ، عکس و مقاله فقط به متخصصان این حوزه محدود نمی شود. در نتیجه ، اکنون مکان های در حال ظهور بازار دیجیتال یافت می شود که در نقش واسط ،محصولات دیجیتالی را به علاقه مندان این حوزه ها توسط سایر ارائه دهندگان دیجیتال تحویل می دهند. طبق آمار ، درآمد ایالات متحده فقط از رسانه های دیجیتال 43.2 میلیارد دلار است. به منظور پاسخگویی به افزایش تقاضا ، بازار دیجیتال فضایی را برای ارتباط ارائه دهندگان و مصرف کنندگان فراهم می کنند.

با این حال ، داشتن اثبات تحویل (PoD) برای محتوای دیجیتال جهت اطمینان از اینکه رسانه با موفقیت به مشتری خود رسیده است، بسیار مهم است. PoD همچنین به هر دو طرف درگیر اطمینان می دهد که محتوای دیجیتال دستکاری نمی شود و طبق درخواست تحویل داده می شود. این امر به حفظ حقوق هر دو طرف احترام می گذارد و اعتماد را برای هرگونه رویداد در آینده ایجاد می کند.



اثبات تحویل در سیستم های متمرکز


سیستم های PoD فعلی عمدتا متمرکز هستند و به ویژه برای پرداخت به شخص ثالث معتمد (TTP) وابسته هستند. چنین سیستم های PoD موجود اغلب فاقد امنیت و شفافیت هستند و از اعتبار بالایی برخوردار نیستند ، زیرا TTP می تواند در معرض خرابی ، دستکاری ، فساد ، و هک قرار گیرد.


داشتن اثبات تحویل (PoD) برای محتوای دیجیتال جهت اطمینان از تحویل



در حال حاضر واسط های مختلفی در بازار دیجیتال وجود دارد که فضایی را برای ارتباط سازنده محتوای دیجیتال و همچنین مصرف کنندگان فراهم می کند. اگرچه چنین سیستم هایی امکان ارتباط را فراهم می کنند اما بخش عمده ای از فروش را به خود اختصاص می دهند. از این رو ، خالق با سود بسیار ناچیز روبرو می شود. خدمات دیجیتالی دیگری نیز وجود دارند که از نظر مارک تجاری و سهم درآمد انعطاف پذیرتر هستند اما مسئله اصلی در همه راه حل های فعلی متمرکز بودن آنهاست.



سیستم متمرکز از یک طرف با مساله تحمل پذیری در برابر خرابی رو به رو است. از طرف دیگر ، این واسط ها فاقد شفافیت هستند.. علاوه بر این ، چنین سیستم هایی برای پرداخت به شخص ثالث مورد اعتماد (TTP) نیاز دارند.


جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده