بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» استیبل کوین ها

استیبل کوین ها

حتماً شنیده اید که بازار کریپتو به بازار پر نوسان معروف است. کوین هایی مثل بیتکوین و آلتکوین ها آنقدر پر نوسان هستند که تریدر ها ممکن است در عرض چند روز یا حتی چند ساعت با ضرر یا سود چشمگیری مواجه شوند. به همین دلیل استیبل کوین ها یا ارزهای با ثبات با وعده از بین بردن نوسانات شدید به این حوزه معرفی شدند.


همیشه اولین مسئله ای که درباره ی رمزارزها به گوش کاربران میخورد و مانع از ورود آنها به حوزه ارز دیجیتال شده نوسان زیاد آنهاست. رمزارزهای بازار هیچ ثباتی ندارند و کوچکترین رخدادها بر روند قیمت آنها اثر میگذارد. برای اینکه این مسئله به شما ثابت شود کافیست نگاهی به نمودارهای قیمتی بیتکوین ، اتریوم یا چند رمزارز دیگر بیندازید تا معنای واقعی نوسان را درک کنید.




استیبل کوین ها

نوسان بازار کریپتو


در این مقاله قصد داریم شما را با استیبل کوین ها یا ارزهای پایدار که این روزها در اخبار و مطالب بسیار به چشم میخورند ،آشنا کنیم.ضمناً انواع این ارزها و نحوه خریداری آنها را برایتان توضیح میدهیم. ما به شما بهترین و برترین استیبل کوین ها را معرفی میکنیم. و آن ها را برای مقایسه با بیتکوین در کفه ترازو قرار خواهیم داد.



استیبل کوین چیست؟


بلاکچین علاوه بر ارائه دستاوردهایی همچون قرارداد هوشمند و فناوری کنترل زنجیره تأمین، حوزه جذاب و پولسازی مثل رمزارزها را برای جهانیان به ارمغان آورد. سالهاست که رمزارزها در تلاشند علاوه بر ارائه امکاناتی برای کسب در آمد و سهولت بخشیدن به فرآیند پرداخت به ابزارهایی برای ذخیره ارزش و در نهایت سرمایه گذاری تبدیل شوند.

درست است که بیتکوین و کلاً حوزه رمز ارز تا حدودی موفق به کسب دستاوردهای خود شده، اما بازار پر نوسان آنها باعث میشود تا کاربران همیشه ترس و واهمه ای برای ورود و سرمایه گذاری در آنها داشته باشند.


جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده