بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» وایت پیپر اتریوم- قسمت هفتم

وایت پیپر اتریوم- قسمت هفتم


در ادامه قسمت ششم وایت پیپر اتریوم:


Miscellanea And Concerns


اجرای GHOST اصلاح شده در شبکه اتریوم


Greedy Heaviest Observed Subtree” (GHOST) پروتکل نوینی است که اولین بار در دسامبر سال 2013 توسط یوناتان سمپولینسکی و اویو زوهر معرفی شد. بسیاری از بلاک هایی که خیلی سریع حل میشوند بیات (stale )میشوند و امنیت کمی دارند. مثلا اگر ماینر A بلاکی را حل کند و ماینر B قبل از اینکه بلاک شخص A به شبکه ارسال شود بلاک دیگری را حل کند ، بلاک ماینر B، هدر میرود و به امنیت شبکه کمک نمی کند .

علاوه بر این ، مورد “تمرکز” هم وجود دارد: اگر ماینر A استخری با 30 درصد قدرت هش باشد و ماینر B تنها 10 درصد قدرت داشته باشد، 70 درصد امکان دارد که تولیدکننده این بلاک بیات شده ماینر A باشد و فقط 10 درصد این احتمال داده میشود که ماینر B آن را ایجاد کند.


پروتکل GHOST


پروتکل GHOST اشکال امنیتی شبکه را از طریق درج بلاک های بیات در طولانی ترین زنجیر ،حل میکند. به عبارت دیگر ، نه تنها والدین و اجداد بعدی یک بلاک ، بلکه فرزندان بیات اجداد بلاک (در اصطلاحات اتریوم ، “عموها”) به محاسبه اینکه کدام بلاک با بیشترین گواه اثبات کار پشتیبانی میشود ،اضافه میشوند.

برای حل مشکل دوم، ما از پروتکل توصیف شده توسط Sompolinsky و Zohar فراتر می رویم ، و همچنین اجازه می دهیم که بلاک های بیات در زنجیره اصلی ثبت شوند تا پاداش بلاک را دریافت کنند: یک بلاک بیات 93.75٪ پاداش پایه خود را دریافت می کند ، و برادرزاده که شامل بلاک بیات می شود ، باقی مانده 6.25% را دریافت می کند. و اما کارمزدهای تراکنش(اترها) به عموها تعلق نمی گیرد.


اتریوم نسخه ساده شده GHOST را اجرا می کند که فقط پنج سطح پایینتر از این پروتکل است . فقط یک بلاک بیات میتواند توسط فرزند نسل دوم تا پنجم والدین خود به عنوان عمو درج شود نه بلاک هایی که رابطه دورتری دارند (به عنوان مثال فرزند نسل ششم والدین ، یا فرزند نسل سوم پدربزرگ و مادربزرگ).


جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده