بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سختی شبکه (difficulty) ،سیاستی از پیش تعیین شده!!

سختی شبکه (difficulty) ،سیاستی از پیش تعیین شده!!


تعریف سختی شبکه (difficulty)


سختی شبکه یا سختی استخراج یک واحد اندازه گیری است که در فرآیند استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد . سختی نشان می دهد که حل یک معمای رمزنگاری پیچیده چقدر دشوار است.



سختی شبکه یا سختی استخراج


سختی بیت کوین چگونه محاسبه می شود؟


سختی بیت کوین بعد از ساخته شدن هر 2016 بلاک بر اساس زمانی که برای کشف بلاک های قبلی لازم بود تنظیم می شود. چون هر 10 دقیقه یک بلاک استخراج می شود ، تغییر سختی دقیقاً دو هفته یکبار انجام می شود. اگر استخراج 2016 بلاک قبلی بیش از دو هفته طول کشید ، سختی Bitcoin افزایش می یابد. برای حفظ زمان لازم برای پردازش یک بلوک در حدود 10 دقیقه ، سختی باید به صورت دوره ای تنظیم شود.



هدف از سختی


در واقع سختی بیت کوین ، اضافه کردن بلاک در بلاکچین بیت کوین را ثابت نگه می دارد. پارامتر سختی میانگین 10 دقیقه را حفظ می کند. ساتوشی ناکاموتو احتمالاً این هدف بلوک 10 دقیقه ای را عمداً طراحی کرده است. این یک تعادل بین زمان تأیید بلاک اول و مقدار کار تلف شده به دلیل تقسیمات زنجیره ای بود.

تخمین زده می شود که برای انتشار اطلاعات مربوط به آخرین بلاک از یک گره به همه گره های سراسر جهان ، حدود 10 دقیقه زمان لازم است تا کل زنجیره بلاک همگام سازی شود. اگر بلاک ها سریعتر استخراج شوند ، منجر به هدر رفتن تلاش استخراج برای ماینرها می شود زیرا فقط یک رکورد زنجیره بلاک نگهداری می شود. فورک های باقیمانده کنار گذاشته می شوند. در اینجا سختی در حفظ این فاصله 10 دقیقه ای و صرفه جویی در اتلاف محاسبات ، هدف نهایی خود را ایفا می کند.


جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده